سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

هدف از ایجاد وبلاگ فقط خدمت رسانی به کلیه ی فرهنگیان محترم و عزیز سراسر کشور واستفاده بهینه از سوالات وآزمون های سه دوره ی آموزشی ودانشگاهها جهت بهبود و خلاقیت وارتقاءعلمی دانش آموزان و آشنایی اولیای محترم با هدف های آموزشی
سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

هدف از ایجاد وبلاگ فقط خدمت رسانی به کلیه ی فرهنگیان محترم و عزیز سراسر کشور واستفاده بهینه از سوالات وآزمون های سه دوره ی آموزشی ودانشگاهها جهت بهبود و خلاقیت وارتقاءعلمی دانش آموزان و آشنایی اولیای محترم با هدف های آموزشی



کودکتان دیر آموز است؟

 

 


کودکانی را دیرآموز می‌خوانیم که از نظر هوشی در محدوده هوشبهر

 بین 70 تا 84 قرار گرفته‌اند یعنی یک تا دو انحراف استاندارد پایین‌تر از 

میانگین سنی خودشان قرار گرفته‌اند و دارای عملکرد طبیعی ضعیف هستند.

 

این کودکان تنها در حیطه مهارت‌های تحصیلی دارای عملکردی محدودتر 

 

و ضعیف‌تر نسبت بههمسالان خود هستند و در سایر رفتارهای انطباقی 

 

و سازشی فاقد هرگونه نقص قابلملاحظه‌ای می‌باشند و مثل

 

همسالان خود دارای تفاوتهای فردی در حیطه‌های مختلف رفتاری‌اند.‌

 

ویژگیهای کودکان دیرآموز    



ادامه مطلب


اسلایدهای آموزش الفبا


با سلام خدمت شما دوستان . با توجه به

 هوشمند شدن پایه های اول و نصب پروژکتور در کلاس ها
 
بر آن شدم که اسلاید های حروف الفبا را طراحی و جهت 

استفاده شما بازدید کنندگان در این وبلاگ قرار بدم .

امید وارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.
جهت دانلود روی تصاویر کلیک کنید .



gh

















آموزش انواع روش های خلاق و متنوع املاء

فرمت فایل: پی دی اف



چگونه به فرزندانمان در انجام تکالیف کمک کنیم؟

زمانی که معلم از تکلیف شب حرف می زند، با آه و ناله اغلب دانش آموزان مواجه می شود.

خیلی از والدین نیز از حجم زیاد تکالیف فرزندانشان گله مندند. به گزارش کیدزهلث، ثابت شده است دانش آموزانی که والدینشان نقش پررنگی در تشویق آنها به انجام تکالیف داشته اند، به طور چشمگیر عملکرد بهتری در مدرسه نشان داده اند. برای اینکه بدانید والدین چگونه می توانند قدرت یادگیری فرزند خود را بهبود بخشند بدون این که آنها را تحت فشار قرار دهند، به این نکات توجه کنید. مشق تنها یک کار فوق برنامه کلاس است، به عبارت دیگر فرصتی است برای تمرین کردن تا آنچه را که در مدرسه فرا گرفته است، در منزل مرور کند.

با نظارت بر تکالیف فرزندانتان از آنچه هر روز می آموزد، آگاه می شوید.

انجام تکالیف مدرسه توانایی و حس مسئولیت در فرزند شما ایجاد می کند. بنابراین مکانی را برای فرزندتان در نظر بگیرید که محیط آرامی باشد و تمامی چیزهایی را که برای درس خواندن لازم دارند، فراهم کنید. برای جواب دادن به سوال های آنان آماده باشید.

گاهی هنگام انجام تکالیف به آنها سر بزنید تا به فرزندانتان بفهمانید که به کارشان اهمیت می دهید.

به فرزند خود کمک کنید و تکالیف مدرسه او را به طور منظم برسی کنید و از انجام تکالیف روزانه توسط آنان مطمئن شوید. برای نظم به کارشان، یک دفتر یادداشت تهیه کنید و به آنها یاد دهید تکالیف و تاریخ روز را وارد دفتر کنند.

پس از انجام تمامی این توصیه ها، اگر باز هم فرزند شما تکالیف مدرسه را تمام نکرد، چه کاری باید انجام داد؟

سعی کنید بهانه نیاورید. اگربه معلم زنگ بزنید و برای انجام ندادن تکالیف بهانه بیاورید به فرزند خود یاد می دهید که هر کار کنند مادر و پدر هوای او را خواهد داشت.

انجام دادن تکالیف نباید یک مبارزه باشد. رفتار مناسب می تواند بهترین راهکار برای والدین باشد تا به فرزندانشان بفهمانند که یادگیری مهم است و این که پس از پایان دوران تحصیل برای آینده اشان مفید خواهد بود.





علوم /به من نگاه کن/ تشخیص رنگ


علوم / به من نگاه کن 
تشخیص رنگ


  
روی تصویر کلیک کن 
منبع :پرتال مجتمع ها ومدارس هوشمند


علوم /به من نگاه کن/ تشخیص صداها


علوم /به من نگاه کن  
تشخیص صداها 




بر روی تصویر کلیک کن
منبع: پرتال مجتمع ها ومدارس هوشمند




موضوع: برنامه آموزشی /زنگ علوم، 
بازدید : 84
[ جمعه 15 آبان 1394 ] [ 08:00 ق.ظ ] [ عفت حسنی فرد ]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد