سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

هدف از ایجاد وبلاگ فقط خدمت رسانی به کلیه ی فرهنگیان محترم و عزیز سراسر کشور واستفاده بهینه از سوالات وآزمون های سه دوره ی آموزشی ودانشگاهها جهت بهبود و خلاقیت وارتقاءعلمی دانش آموزان و آشنایی اولیای محترم با هدف های آموزشی
سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

سوالات اول تا ششم ابتدایی (آوای خوزستان 3)

هدف از ایجاد وبلاگ فقط خدمت رسانی به کلیه ی فرهنگیان محترم و عزیز سراسر کشور واستفاده بهینه از سوالات وآزمون های سه دوره ی آموزشی ودانشگاهها جهت بهبود و خلاقیت وارتقاءعلمی دانش آموزان و آشنایی اولیای محترم با هدف های آموزشی

کار کردن با ترکیب ها باعث با رفتن سرعت خواندن ونوشتن می شود.با این عمل بجای تمرکز بر روی یک یک نشانه ها بصورت جدا از هم،نگاه وتمرکز دانش آموز بر روی دو نشانه ی پیوسته است وبا آشنایی با آن به سرعت از روی یک ترکیب رد شده وبه ترکیب یا نشانه ی دیگر نگاه می کند.می توان ترکیب ها را بر روی کارت های مقوایی کوچک نوشت وبه کلمه سازی و تمرین املا وخواندن پرداخت.برای اطلاعات بیشتر می توانید به پست (ساخت کارت های ترکیب )از موضوع خلاقیت ،ساخت لوازم کمک آموزشی مراجعه نمایید.

جدول ترکیب صامت ومصوت را در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 

صدیقه هاشمی ساعت 17:52 | دوشنبه 11 آبان 1394 | بازدید : 3 | نظرات (0)

کاربرگ نشانه ی اَ َ مربوط به سومین نشانه از بخش دوم کتاب فارسی به تمریناتی برای شناخت این نشانه پرداخته است و ترکیب سازی با رسیدن به این نشانه به دو ترکیب از بـ ب می رسد.کم کم باید دانش آموزان کارت های ترکیب را آماده سازند تا در خواندن ونوشتن کلمات از این کارت ها استفاده کنندبا کلیک بر روی تصویر دانلود کنید.



یکی از ابزارهای سرشماری در ریاضی چوب خط می باشد که گاهی دانش آموزان برای رسم چوب خط 5 دچار مشکل می شوند.تمرینات فراوانی می توان با استفاده از چوب خط های آماده در بازار وچوب بستنی یا چوب معاینه انجام داد.برای دانش آموزان باسبک یادگیری کلامی هم داستان های بسیاری می توان ساخت (از غارنشینان تا کنون) اما برای دانش آموزانی که سبک یادگیریشان تصویری است توصیه می شود از تصاویر وکاربرگ ها بیشتر استفاده شود. کاربرگ حاضر نیز با این منظور طراحی شده است. برای دانلود روی تصویر کلیک نمایید




دومین کاربرگ نشانه ها که برای دومین نشانه ازبخش دوم طراحی شده است را در این پست قرار داده ام که جهت شناخت شکل وصدای نشانه وترکیب با آ واملای تصویری وروان خوانی می باشد.با کلیک بر روی تصویر دانلود نمایید.

http://upload7.ir/imgs/2014-11/64145268171232578183.gif




شروع تدریس نیاز به جلب توجه وتمرکز دانش آموزان دارد وهر آنچه دانش آموز را مشارکت دهد واو را درگیر در امر یاد دهی_یادگیری نماید، برای شروع تدریس مناسب تر است. پازل های مرتبط با موضوع درس می تواند وسیله ی خوبی برای این امر باشد.در این پست پازل تدریس آ ا را قرار داده ام می توانید دانلود نموده و استفاده کنید.برای دانلود روی تصویر کلیک کنید.

http://upload7.ir/imgs/2014-11/76847441866054988374.gif



اولین نشانه ی کتاب فارسی ،نشانه ی آ ا به زودی تدریس می شود یا در بعضی کلاس ها تدریس شده است.تمرین این پست برای یادگیری بهتر وشناخت صدا و شکل نشانه ی آ ا می باشد.با کلیک بر روی تصویر دانلود نمایید.



آزمون های عملکردی در علوم به معلم کمک می کند تا بچه ها را با کاربرد آنچه می آموزند در زندگی واقعی آشنا کند. همچنین دانش آموزان راههای یادگیری و پیوند تجارب خود با دانش جدید و بکار بستن مفاهیم در زندگی را می آموزند.

آزمون عملکردی حاضر نیز با موضوع سایه ها از بخش اول علوم به همین منظور طراحی شده است.بر روی تصویر کلیک کرده ودانلود کنید همچنین آزمونی دیگر در پست های قبلی با عنوان آزمون عملکردی علوم قرار داده شده بود که می توانید آن را از مطالب قبلی جستجو نموده واستفاده کنید.



کم کم بخش اول فارسی(نگاره ها ) رو به اتمام است ودانش آموزان با بیشتر صداها وبخش کردن آشنا شده اند .قبل از ورود به بخش دوم کتاب 0نشانه های 1)بهتر است از شناخت صداها وبخش ها مطمئن شویم.این آزمون با هدف سنجش میزان یادگیری بخش کردن طراحی وآماده ی دانلود می باشد.

با کلیک روی تصویر دانلود کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد